|
Sidor: [1]
|
 |
|
Författare
|
Ämne: träna själv (läst 418 gånger)
|
guldturbo
Nybörjare
Antal inlägg: 13
Jag är nybörjare
|
Hej Coachen!
Jag skulle vilja ha lite tips för att träna själv. Fotdrillar, slagdrillar, sparkträning, snabbhet. Rickard? Stefan? Coshe? Reza?
Styrkan tar jag hand om själv på gym..
Hälsningar från Köpenhamn
Daniel
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Coshe
Nybörjare
Antal inlägg: 21
|
Tjena Daniel. Lite drillar, ja vad kan man göra? Man kan ju alltid skuggboxas.
Om du ska köra ensam är det lite svårt, men du får helt enkelt köra på som om du vore i klubben. Slag och sparkar får du köra i luften om du nu inte har någon säck hemma eller någon som kan hålla en säck åt dig. Försök hålla din on guard och håll alltid en fin form där du flyter å inte gör massa onödiga rörelser. Snabbhet kmr genom avslappning och skarp koncentration.
Det var lite av mig, finns massa mer men då behöver man massa saker hemma då man kanske inte har plats eller råd?
Aja hoppas detta hjälper, lycka till!
|
|
|
|
|
Loggad
|
Bruce Lee: Don't touch me! Punk: Or what? Bruce Lee: Or I'll touch you back 
|
|
|
|
Dai sihing Rickard
|