Det brukar finnas trådar till en massa roliga filmklipp. har ibland försökt ladda hem dessa, men lyckas sällan. reza och Rickard brukar vara snälla nog och bränna ner lite JKD material åt mig till min "lilla"samling av kampsports relaterat information.
Jag kan tänka mig att många av er har er dator fylld med en massa intressanta Jkd klipp. Desuutom kanske ni har laddat hem hela instruktionsfilmer.
Min fråga, eller önskan, är. Jag vore jätteglad om ni kunde bränna ner dylika klipp och eventuella instruktionsfilmer ni har. Speciellt om ni har något i DVD format. Jag brukar nämligen spendera 2-4 timmar per dag i källaren och gör olika träningar. Då brukar jag effektivisera tiden genom att alltid ha instruktionsfilmer, karatefilmer osv rullande.
Visst har jag en del filmer att titta på men det börjar bli tjatigt att se samma filmer. Därför är jag tacksam för allt material ni kan tänkas skicka mig.
« Svara #2 skrivet: September 28, 2006, 02:08:36 »
Karate, kung Fu, MMA... Jag älskar att titta på i princip allt som har med kampsport att göra.
Se det som en utmaning att skicka mig en instruktionsfilm som jag kommer att skriva på forumet att jag hittade absolut ingenting av värde, inget som förbättrade mig som kampsortsutövare.
Den som gör det bjuder jag hem er till mina privata träningslokaler för lite privat träning.
Samma sak gäller förstås den som skickar en instruktionsfilm som inspirerar mig så mycket att jag lägger den som nr. 1 på min lista
Sök på DC++,piratebay eller vadsomhelst, du hittar säkert massvis där ! Massvis av klipp finns även på www.youtube.com
Loggad
'If you put water into a cup, It becomes the cup. If you put water into a bottle, It becomes the bottle. If you put water into a teapot, It becomes the Teapot. Be water my friend.' -Bruce Lee-