|
Sidor: 1 [2] 3
|
 |
|
Författare
|
Ämne: Träning (läst 1909 gånger)
|
Dannie
Nybörjare
Antal inlägg: 31
Est. Spring of 2005
|
 |
SV: Träning
« Svara #15 skrivet: Juli 07, 2006, 07:16:27 » |
|
Sen kan man ju självklart undgå den fysiska delen. Strunta i att härda kroppen fysiskt. Gör det psykiskt istället. VET att du har ont, känn smärtan, men låt den inte drabba dig. VET att du blöder näsblod och att din kropp fylls av mjölksyra, du vill bara gå hem och lägga dig i sängen och sova, men kör på ändå. Ett förslag i mängden bara..
|
|
|
|
|
Loggad
|
Sister Anna: Do you ever see the Hand of God in what you do? Creasy: No, not for a long time. Sister Anna: The Bible says "Do not be overcome with evil, but overcome... Creasy: ...but overcome evil with good." Creasy: Romano 12:21 Creasy: I am the sheep that got lost, Madre.
|
|
|
Keyvan
Nybörjare
Antal inlägg: 17
Jag är nybörjare
|
 |
« Svara #16 skrivet: Juli 07, 2006, 09:12:06 » |
|
ALLA HÄRDARE, VILL NI HÄRDA HITTTA NOGON KOMPIS GÖR DET HEMMA
DET DANNIE SEGER ÄR JKD OCH DET ÄR deT VI HAR KOMIT FÖR
VILL NI HÄRDA ER SÅ FRÅGA VAR NBI VILL HÄRDA AV TRÄNAREN SÅ VISAR HAN SÅ GÖR NI ÖVNINGEN MED KOMPIS ELLER NOGOT ELLER NOGON
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Dannie
Nybörjare
Est. Spring of 2005
|
 |
« Svara #17 skrivet: Juli 07, 2006, 11:57:05 » |
|
Det jag säger är: Varför härda just smalbenen? "jo för vi sparkar" ok, om vi hamnar i underläge på gatan, får vi inte bitas också? "jo det får vi" ok då. TA MED TANDBORSTE TILL TRÄNINGEN O BORSTA TÄNDERNA 15 MINUTER INNAN VARJE TRÄNING så får ni starka och friska tänder. så när ni måste bita nån, så går det bra.... ELLER, varför inte härda pannan? man får ju smällar där? ALLA DUNKAR SITT HUVE I VÄGGEN 15 MINUTER INNAN VARJE TRÄNING! förstår ni var jag försöker komma? Härdande sker på fritiden, det har ingenting att göra med de JKD-tekniker ni lär er.
HÄRDA NÄR NI VILL - TRÄNA JKD PÅ TRÄNINGEN.
|
|
|
|
|
Loggad
|