SteFanSan
Nybörjare
Antal inlägg: 32
Jag är nybörjare
|
priserna på hotell/konferans platsen har stigit i skyarna. Priserna har nästan 3 dubblats för ett helg evenemang.
För att få ett bättre pris kan de bara erbjuda fre-Lör. Vem har möjlighet att ta ledigt på fredag och betala 1500 för övernattning, frukost, träning och 2 rätters middag om jag besluter mig för detta.(behövs minst 20 ATT DET SKA BLI AV)
alternativet är ett litet seminarium på klubben i Nynäs till samma kostnad.
rickard, kan du höra med Norge gänget! Till alla andra, om det blir i min lokal, anmäl er när ni svarar mig om ni vill bli garanterad plats. Då kommer det nämligen högst att finnas 20 platser!!!
Det är inte lätt att bedriva en ideell verksamhet, men jag gör mitt bästa att hålla priserna nere och arrangera dylika evenemang
/SteFan
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Dai sihing Rickard
|
Hej Sifu! Jag kontaktar Norge asap! Jag kan dock meddela att jag har precis fått arbete och kan således ej ta ledigt på fredagen. Så jag kommer enbart att delta på kvällen och lördagen.
Meddelar medlemmarna idag.
|
|
|
|
|
Loggad
|
Simplec sigillum verum Enkelhet är ett tecken på sanning - Hermann Boerhaave
Multis e gentibus vires Styrka från många människor
|
|
|
SteFanSan
Nybörjare
Antal inlägg: 32
Jag är nybörjare
|
Glöm det där med fredag. pratade precis med dem, vi måste vara ute innan 12.00
Jag jobbar vidare på att hitta en lösning för 1500 i Nynäshamn. Således kan det dyraste bli att seminariet kostar 1500. man får själv välja om man sover gratis i lokalen, pendlar hem till stockholm eller tar in på hotel.Jag försöker dock hitta en motsvarande lösning som jag nämnde tidigare för 1500 kronor, dvs att det inkluderar övernattning osv.
Skicka mig dock en ny anmälan om ni vill bli garanterade en plats ifall det blir i träningslokalen i Nynäs för enbart 20 personer.
/SteFan
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
SoliD Peter
|
kan inte komma på en fredag,skola då 
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Dai sihing Rickard
|
Peter läs igen det stefan har skrivit!
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Keyvan
Nybörjare
Antal inlägg: 17
Jag är nybörjare
|
hehe
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
SoliD Peter
|
aha ok,de e inte på fredag xD men ska de bli på hotell elr i klubben?
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
Dai sihing Rickard
|
Om du läste igenom ordentligt så står det exakt vad som händer, Stefan vet ännu inte, det hänger lite på hur många som anmäler sig oxå.
Jag lovar att i sinom tid får ni svar.
Varför slarvar ni så mkt med att läsa?? Jag kan bara inte förstå detta. Har alla dyslexi eller är ni bara lata?
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Coshe
Nybörjare
Antal inlägg: 21
|
En annan grej som är lite jobbig är när folk skriver eller postar onödiga kommentarer. Om ni ska skriva något obetydelsefullt så skriv det i off topicen. Eller försök skriva åtminstone något vettigt och kanske avsluta det med ett skämt.
|
|
|
|
|
Loggad
|
Bruce Lee: Don't touch me! Punk: Or what? Bruce Lee: Or I'll touch you back 
|
|
|
Samir
Nybörjare
Antal inlägg: 1
Jag är nybörjare
|
Men vet du när man som senast kan betala...jag har runt 800-900 i fickan men får inte den andra halvan förrän två veckor innan seminariet..ifall man kan förboka på det sättet, vem ska man betala till, rickard?
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Parham
Nybörjare
Antal inlägg: 7
Jag är nybörjare
|
Även jag har frågat mycket om det. Jag tror jag hörde att vi antingen kommer få något bankkontonummer att sätta in på eller kanske att vi kommer betala direkt i cash, men inget konkret svar har kommit fram. Men som stefan skrev ser han anmälningarna som reservationer så anmäl er annars är det ingen ide även om man har pengar! I hopp om ett bra seminarium....Im out
|
|
|
|
|
Loggad
|
once you achieve progress, you know you have so far left to go...
|
|
|
|
Dai sihing Rickard
|
Betalningarna ska ske in på konto som ni kommer få antingen av stefan eller av mig. jag ger inte ut något nr förrän stefan ger mig klartecken att allt är ordnat. och gör han inte det så kommer han själv att meddela er den information ni behöver. / Rickard
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|