|
Sidor: [1] 2
|
 |
|
Författare
|
Ämne: Ny JFJKD förening (läst 1316 gånger)
|
Mikael Egidéus
Nybörjare
Antal inlägg: 14
Instruktör (Jun Fan Jeet Kune Do)
|
Hej Vår lilla klubb i Sollentuna är numera med i Svenska Budo & Kampsportsförbundet Vårt namn är; Stockholm Jun Fan Jeet Kune Do sällskap Medlemmar; Micke, Gina, Coshe och Michel mvh Mikael Egidéus www.junfanjkd.se
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
SteFanSan
Nybörjare
Antal inlägg: 32
Jag är nybörjare
|
f-n, vi måste träffas och ta nya bilder. vad är det för j---a lönnfet kille som du poserar med på några av bilderna  /steFan
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Mikael Egidéus
Nybörjare
|
Ja vad ska man säga, cirkeln måste bli "full"  Tycker det ser ut som två äldre män med mycket kunskap i bra form (rund är ju en form  ) /ME
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
|
addeps3
Nybörjare
Antal inlägg: 17
Jag är nybörjare
|
Grattis Säg till ifall ni behöver fler medlemmer då jag bor i Akalla vilket är betydliigt närmare Sollentuna än Bredäng (ca 40-50 min närmare  ).
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Dannie
Nybörjare
Antal inlägg: 31
Est. Spring of 2005
|
"dont call us... we'll call u" som man brukar säga.. jag tror de rekruterar, hellre än att man ansöker.. eller?
|
|
|
|
|
Loggad
|
Sister Anna: Do you ever see the Hand of God in what you do? Creasy: No, not for a long time. Sister Anna: The Bible says "Do not be overcome with evil, but overcome... Creasy: ...but overcome evil with good." Creasy: Romano 12:21 Creasy: I am the sheep that got lost, Madre.
|
|
|
Mikael Egidéus
Nybörjare
|
Hej, vi tar inte in fler medlemmar som det ser ut nu. mvh Micke
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
|
|
Dai sihing Rickard
|
sköna klipp micke!
|
|
|
|
|
Loggad
|
Simplec sigillum verum Enkelhet är ett tecken på sanning - Hermann Boerhaave
Multis e gentibus vires Styrka från många människor
|
|
|
Mikael Egidéus
Nybörjare
|
klippen är från 1996-97 typ (iaf de med RunDMC, förutom sista sparken) Det kommer fler nya med Gina, Coshe o Michel inom kort...
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Keyvan