MAngo
Nybörjare
Antal inlägg: 9
Jag är nybörjare
|
 |
Sparring
« skrivet: Juni 29, 2006, 12:34:04 » |
|
Tja tänkte de vore kul om folk ville med och sparras lite utanför klubben det vill säga. och med det menar jag inte utanför klubben vid busshållsplatsen utan att vi sparras på vår fritid.
Jag föreslår nu på Fredag den 31 juni på typ Bredängs äng. men platsen är ju alltid lätt att ändra på . ett annat förslag kan tillexempel vara norsborg där det finns flera fina ängar lite i skymm undan.
så skriv hära om ni vill vara med för jag tycker i alla fall att det vore jätte skoj att få komma igång lite med seriös sparring. med tag gärna den utrustning ni har. men om ni inte har hanskar eller något liknande så lånar jag mer än gärna ut mina hanskar och jag tror att de flesta som har hanskar lånar ut sina dem med.
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
SoliD Peter
|
så länge inge nytt kommer upp,så sign me up 
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
|
Shiar
Nybörjare
Antal inlägg: 21
Be water my friend
|
Det är ju dock kanske inte den bästa idén. Eller Idén var väl helt soft, men detskulle vara skitbra om man hyrde en gymapsal till exempel i ngra timmar. Om polisen märker att man sparras på allmän plats och typ inte hajjar att man tränar, så går det under allmänt åtal. Misshandel, och försök till misshandel osv.
|
|
|
|
|
Loggad
|
'If you put water into a cup, It becomes the cup. If you put water into a bottle, It becomes the bottle. If you put water into a teapot, It becomes the Teapot. Be water my friend.' -Bruce Lee-
|
|
|
MAngo
Nybörjare
Jag är nybörjare
|
hehe fast tror inte de är nå promblem inte många misshandel som sker med boxningshandskar. och även om de känner för att ingripa så går det alltid att resonera. vad sägs om att sparras i bredäng kl 16 på fredag möe utanför tunnelbanan
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
SoliD Peter
|
verkar inte vara många som vill,kanske vi ska skjuta upp de till måndag elr nåt så kanske fler kommer 
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
MAngo
Nybörjare
Jag är nybörjare
|
kan tyvär ej då. åker bort på måndag. men okej då ni kan göra utan mig nå annan dag hare bra och en trevlig sommar komme rinte komma på någon mer sommarträning  för jag är bort rest som sagt
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
|
MAngo
Nybörjare
Jag är nybörjare
|
vet ej om jag kan då men kanske kan klämma in de vi får se jag återkommer imorng men försök få med flera om du kanske har dem på msn eller nått
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
|
MAngo
Nybörjare
Jag är nybörjare
|
är hemma från semestern kan vi inte försöka styra upp lite sparring då. de närmaste 4-5 dagarna kanske jag borde låta bli men sen är jag ledig ... jag är nämligen lite förkyld nu  vad tycker ni?
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
SoliD Peter
|
ja ska åka på "semester" ida o är inte tillbaka förräns fredag,så ja kan int
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
Parham
Nybörjare
Antal inlägg: 7
Jag är nybörjare
|
Jag är på iden om sparring, eftersom det måste vara ett av de bästa sätten att få in teknikerna i street liknande situationer! Vi kommer ha sparring en gång i veckan när träningarna väl börjar 21 augusti så ska ni ha något försök att klämma in det innan dess!
|
|
|
|
|
Loggad
|
once you achieve progress, you know you have so far left to go...
|
|
|
MAngo
Nybörjare
Jag är nybörjare
|
lördag kl 2 i bredäng alla som kan kom å sparras de blir utomhus ta med alla sparring stuff å så. ju fler som kommer dess då roligare hitils är det jag och paul som är med
|
|
|
|
|
Loggad
|
|
|
|
|
SoliD Peter